Sposoby na walkę ze stresem

Często nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego do jakiego spustoszenia w naszym organizmie może doprowadzić stres, a przecież każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu odczuwa go na co dzień. Obniżona koncentracja, która z kolei pogarsza nasze wyniki w pracy, czy chociażby problemy trawienne również mogą być konsekwencją stresu. Jak sobie z nim radzić i czym się na tej drodze wspomagać?

Jak radzić sobie ze stresem?

gotu kola alinessW dzisiejszych czasach praktycznie każdy z nas odczuwa stres i niestety coraz większa liczba osób odczuwa także większe fizyczne i psychiczne jego konsekwencje. Migreny, napady lęku, czy nawet ataki paniki to tylko wierzchołek góry lodowej jeśli chodzi o „skutki uboczne” życia w ciągłym stresie. W wyciszeniu tak ciała jak i psychiki z pewnością pomoże nam medytacja bądź uczęszczanie na masaże relaksacyjne. Również wieczorna, gorąca kąpiel przy przygaszonym świetle świetnie sprawdza się w walce ze stresem. Warto jednocześnie wspomagać się ziołami, które również mają działanie wyciszające, takimi jak na przykład gotu kola aliness które bardzo pozytywnie wpływają na nasz układ nerwowy pomagając zmniejszyć odczuwany niepokój w stresowych sytuacjach. Ekstrakt z gotu kola to jednak nie tylko ziołowy uspokajacz. Świetnie działa również na poprawę funkcji poznawczych skutecznie wzmacniając naszą pamięć oraz koncentrację. Pomaga również w trawieniu i posiada korzystny wpływ na serce oraz kondycję żył. 

Stosowanie gotu kola może nam stanowczo ułatwić codzienną walkę ze stresem nie tylko pomagając go pokonać, ale również dbając o inne ważne obszary w naszym ciele. Jeśli zawczasu nie zadbamy o siebie pod tym kątem w przyszłości skutki życia w ciągłym stresie mogą sprawić, że będziemy zmuszeni odwiedzać często lekarzy także tych od zdrowia psychicznego. Warto zatem działać zapobiegawczo, aniżeli później męczyć się z leczeniem skutków ubocznych stresu.