Załatwiłem nocleg w Kołobrzegu dla całej rodziny

W tym roku postanowiliśmy wybrać się na wakacje za granicę. Planowaliśmy jechać własnym samochodem i jeszcze zatrzymać się gdzieś w kraju na dwa do trzech dni. Nie mieliśmy obranego celu i jechaliśmy przed siebie. To była spontaniczna decyzja.

Moja rodzina była zadowolona z noclegu w Kołobrzegu

rodzinne noclegi w KołobrzeguPo drodze zdecydowaliśmy, że zatrzymamy się w Kołobrzegu. Dzieciakom zależało, ażeby się tam zatrzymać. Znalazłem nawet ofertę na rodzinne noclegi w Kołobrzegu i w zatrzymaliśmy się tam na dwa dni. Na szczęście zwolniło się miejsce i nas zameldowano. Ośrodek zarówno jak okolica bardzo nam się podobały. Dobrze, że załatwiłem tam nocleg, bo nam wszystkim bardzo się podobało. W dniu wyjazdu nikt z nas nie miał ochoty ruszać w dalszą podróż i zdecydowałem, że w tym roku jednak tutaj spędzimy urlop. Po co pchać się za granicę jak u nas są takie piękne miejsca? Żona pochwaliła mój wybór i od razu udałem się do recepcji, żeby zorientować się ile czasu możemy zostać. Na szczęście na nasz pokój nie było teraz zgłoszenia i mogliśmy przedłużyć pobyt do końca urlopu. Kiedy wszystkim powiedziałem o swojej decyzji to byli zachwyceni. Żona również się bardzo ucieszyła i powiedziała, że to jej najlepszy urlop od wielu lat. Wcześniej nie wiedzieliśmy, że dostępne są rodzinne noclegi w Kołobrzegu ale teraz już na pewno będziemy tylko takich miejsc szukać na wypoczynek. Dla dzieciaków było mnóstwo atrakcji i bawili się świetnie. My wraz z żoną wypoczęliśmy jak nigdy wcześniej. To był świetny czas dla wszystkich.

W kolejne wakacje również odwiedziliśmy Kołobrzeg. Zapewne będziemy tam często wracać, ponieważ bardzo nam się podobało. Jest to sprawdzone miejsce, które polecamy swoim znajomym. Oni również chętnie się tam wybierają na urlop wypoczynkowy.